Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem, Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube w 2013 r.)

W 2013 roku najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube był spot Tablica.pl z piratem sprzedającym lampę. Ogółem najwięcej odsłon zgromadziły filmiki na kanale Kinder Niespodzianka.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem, Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube w 2013 r.)

Zdecydowanym zwycięzcą wśród polskich kanałów firm i marek na YouTube w 2013 był kanał Kinder Niespodzianka, na którym umieszczane są bajki dla dzieci. Opublikowane na nim filmiki zanotowały blisko 11 milionów odsłon przy wzroście liczby subskrybentów o 3,5 tys. - wynika z raportu IRCenter przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Wśród kanałów pełniących funkcje typowo reklamowe najpopularniejsze były te marek telekomunikacyjnych: Serca i Rozumy, Play, Orange i Plusa, a ponadto Samsunga oraz Nivei. W zestawieniu znalazły się też dwie marki, które swoje wysokie pozycje zawdzięczają udanym kampaniom reklamowym - Dove za sprawą reklam „Dove Beauty Sketches” (przeczytaj więcej i obejrzyj ją) oraz „Nieśmiała kamera” (obejrzyj ją) oraz eurobank od prowadzący w ciągu ostatnich miesięcy kampanię „Taksówką do marzeń".

W segmencie e-commerce zdecydowanym liderem została Tablica.pl, a w branży ubezpieczeń największą popularnością cieszył się kanał Grupy PZU za sprawą spotu „Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU” (przeczytaj więcej i obejrzyj go). Wśród produktów dla młodych rodziców wyróżnia się kanał Nestle - Zdrowy Start w przyszłość, będący uzupełnieniem dla profilu marki na Facebooku. W segmencie produktów spożywczych wysoką pozycję utrzymują kanały marek Knorr i Kasia.

W zestawieniu TOP50 najpopularniejszych polskich kanałów marek na YouTube w 2013 znalazły się również nowo założone kanały: NJU Mobile, Reserved TV oraz Nestle CPW. Największy przyrost nowych subskrybentów zanotowały kanały skierowane do graczy: Electronic Arts i Playstation Polska, a ponadto NJU Mobile.

Na kolejnej podstronie ranking najpopularniejszych reklam

W 2013 tylko trzy polskie reklamy umieszczone na YouTube przekroczyły barierę 2 milionów wyświetleń: „Tablica.pl i piraci:stylowa lampa” (obejrzyj ten spot i przeczytaj więcej o kampanii) oraz dwie reklamy Dove: „Dove Real Beauty Sketches” i „Nieśmiała Kamera Dove”.

Barierę 1,8 mln wyświetleń przekroczyły ponadto reklamy marek Coca Cola, Carlsberg, Samsug oraz PZU.

TOP20 najpopularniejszych polskich reklam na YouTube w 2013 roku

Tablica.pl: „Tablica.pl i piraci: Stylowa lampa”Liczba wyświetleń: 2 679 537

Dove: „Real Beauty Sketches”Ilość wyświetleń: 2 633 299

Dove: „Nieśmiała kamera” Liczba wyświetleń: 2 018 264

Samsung: „Samsung Galaxy S4, Life companion”Liczba wyświetleń: 1 947 918

Coca-Cola: „Podziel się radością”Liczba wyświetleń: 1 913 105

Tablica.pl: „Tablica.pl i piraci: Zakręcony blender”Liczba wyświetleń: 1 895 776

PZU: „Nawet najlepsi zrobią wszystko…”Liczba wyświetleń: 1 810 271

Carlsberg: „Przyjaciele - dałbyś radę?”Liczba wyświetleń: 1 388 682

Nivea Polska: „Stres - co może cię spotkać?”Liczba wyświetleń: 1 346 151

Vectra: „Więcej sportu”Liczba wyświetleń: 1 326 504

Na kolejnej stronie druga dziesiątka spotów

Vectra: „Więcej internetu”Liczba wyświetleń: 1 323 894

Samsung: „Telewizory Smart TV Samsung - Odkryj TV, które wie, co kochasz”Liczba wyświetleń: 1 255 886

Orange: „Serce i Rozum - Baśka wraca”Liczba wyświetleń: 1 190 534

Orange: „Serce i Rozum - Rybak”Liczba wyświetleń: 1 190 534

PZU: „Kapitan Nostres i misja na Keplera”Liczba wyświetleń: 1 031 280

Orange: „Serce i Rozum - RAP”Liczba wyświetleń: 1 017 579

Netia: „Tele Sklep”Ilość wyświetleń: 911 283

Microsoft: „Windows 8 - rozrywka dla każdego”Liczba wyświetleń: 893 434

Maybelline: „Maciej Musiał w nowej roli - już tej jesieni!”Liczba wyświetleń: 888 510

Bank Millenium: „Konto oszczędnościowe w Banku Millenium” Liczba wyświetleń: 859 623

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+