Program „Tak jest” pokazywany jest w dni powszednie o godz. 18.00. Średnia widownia cyklu w okresie od 4 stycznia do 1 lipca 2022 roku wyniosła 642 tys. osób, co przełożyło się na 6,25 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 3,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 24 lutego. Jego średnia widownia wyniosła 1,32 mln osób.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czarno-na-bialym-ogladalnosc-sezon-2021-2022-kiedy-nowe-odcinki,7169836262127745a ##
Dla porównania, cykl „Tak jest”, emitowany w okresie od 4 stycznia do 2 lipca ub.r. oglądało 582 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 5,24 proc., 2,81 proc. i 2,94 proc. Audycja zyskała 60 tys. widzów.

„Tak jest” to codzienny magazyn informacyjno-publicystyczny Andrzeja Morozowskiego z udziałem obserwatorów i uczestników życia politycznego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-w-tyle-wizji-prowadzacy-wyniki-ogladalnosc-2022-rok,7169808610842753a ##












