Dwójka 12. sezon teleturnieju „Tak to leciało!” pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 885 tys. widzów, co przełożyło się na 9,46 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 6,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada, który śledziło 1,11 mln osób.

Dla porównania, 10. sezon „Tak to leciało!” emitowany jesienią ub.r. śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 10,62 proc. udziału w 4+, 7,62 proc. w 16-49 i 7,65 proc. w 16-59. Widownia programu spadła o 190 tys. osób.
TVP2 reaktywowała „Tak to leciało!” w zeszłym roku
„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą. Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki jesienią ub.r. po 10 latach przerwy.
Nowy sezon wiosną 2024 roku
Telewizja Polska tuż po nagraniu 12. sezonu zrealizowała 13. odsłonę produkcji. Nowe odcinki najprawdopodobniej trafią do emisji w Dwójce wiosną 2024 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-kolo-fortuny-tvp2,7169460306568833a ##
„Tak to leciało! 13” ponownie poprowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”. Za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.













