Na potrzeby kampanii zrealizowano event w pobliżu Dworcu Głównego PKP we Wrocławiu: pojawiła się tam taksówka Burger King, w której pasażerowie niezależnie od długości zamówionego przejazdu płacili za to 4,95 zł - tyle ile kosztuje burger w ofercie King Deals.
Celem akcji jest podkreślenie wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny burgerów King Deals.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (20-sekundowe spoty w 107 stacjach, m.in. TVN, Polsacie, kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i IDMnetu), internecie (30-sekundowy spot w serwisach Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, na Player.pl i YouTube, aktywności na facebookowym fanpage’u Burger King Polska) oraz na outdoorze (172 nośniki, po połowie frontlighty i citylighty, w Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu).

Za kreację kampanii i organizację eventu wspólnie z zespołem Burger Kinga odpowiadała agencja Washing Machine. Realizacją spotów zajęły się austriacki dom produkcyjny WMadD i studio postprodukcyjne Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.











