Średnia widownia sześciu dotąd nadanych odcinków programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (w okresie od 7 marca do 12 kwietnia br.) wyniosła 3,74 mln osób. Dało to Polsatowi 24,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program nadawany jest w piątki o godz. 20.05.
Na drugim miejscu plasuje się nowy program „Twoja twarz brzmi znajomo”, który na antenie Polsatu emitowany jest w soboty o godz. 22.00, począwszy od 8 marca br. Po pięciu odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,98 mln widzów, co przełożyło się na 26,71 proc. udziału.
Ostatnia pozycja podium należy do „Tylko muzyki. Must be the music”, której średnia widownia w wiosennej ramówce plasuje się na poziomie 2,77 mln widzów (16,19 proc. udziału). Siódma seria tego programu w Polsacie pokazywana jest w niedziele o 20.00 (od 2 marca br.).

Dalej plasują się takie programy jak „X Factor” TVN (emisja w soboty o 20.00; 2,66 mln widzów; 17,05 proc. udziału) i „The Voice of Poland” TVP2 (emisja w soboty o 20.05 i 21.00; 2,48 mln widzów; 16,08 proc. udziału). Obie produkcje nadawane są niemal tym samym czasie antenowym.
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej prowadzi już jednak „Twoja twarz brzmi znajomo”, którą śledzi tutaj 1,42 mln widzów przy udziale wynoszącym 26,94 proc. Drugie miejsce zajmuje „Tylko muzyka” (1,33 mln widzów; 18,47 proc. udziału), a trzecie - „X Factor” (1,31 mln widzów; 21,69 proc. udziału).











