W okresie od 6 do 12 kwietnia br. najchętniej oglądany odcinek serialu „M jak miłość” zgromadził średnio 7,11 mln widzów, co przełożyło się na 41,45 proc. udziału TVP2 w rynku - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,22 mln widzów i 36,04 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,51 mln osób przy udziale wynoszącym 33,86 proc. Na kolejnym miejscu też znalazł się serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w TVP1 (4,28 mln widzów).Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia był emitowany w Polsacie „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który zajął 13. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on przed telewizorami 3,15 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 20,64 proc.##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzien-dobry-tvn-liderem-ale-to-pytanie-na-sniadanie-zyskuje-widzow ##Tylko minimalnie mniej oglądających miał talent-show TVN „Mali giganci”. W sobotę przyciągnął on do stacji 3,14 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 21,83 proc.Trzecie miejsce w kategorii rozrywki zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,84 mln osób (to dane dotyczące odcinka środowego).Poza top 20 znalazł się m.in. program „Tylko muzyka”, który w niedzielę w Polsacie śledziło 2,6 mln widzów (15,7 proc. udziału) oraz nadawane dzień wcześniej w tej stacji show „Twoja twarz brzmi znajomo” (2,4 mln oglądających i 22 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,44 mln widzów i 33,36 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 1,98 mln oglądających i 27,74 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,8 mln widzów).Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych zajęli w tej grupie „Mali giganci” TVN, plasując się na 12. miejscu całego zestawienia. Oglądalność tego show wyniosła 1,17 mln osób przy udziale na poziomie 21,89 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-na-czele-stacji-lifestylowych-tlc-wyprzedzilo-polsat-cafe ##
Kolejne pozycje w kategorii rozrywki należały do programów „Top Chef” (Polsat; 1,12 mln widzów; 17,09 proc. udziału) i „Kuchenne rewolucje” (TVN; 1,11 mln widzów; 17,88 proc. udziału).











