„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie nowych kapsułek Ariel wypowiada się mężczyzna, który pod nieobecnośc żony zajmuje się domem i opiekuje dziećmi. Bohater przekonuje, że promowany produkt gwarantuje wysoką jakość prania, a zarazem jest prosty w użyciu.

Spot rozpoczyna nowy, bardziej emocjonalnego formatu komunikacji marki Ariel. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 25-59 lat, zajmujących się obowiązkami domowymi i doceniającymi przy tym prostotę i wygodę.

Kampania informuje, że nowe kapsułki piorące marki Ariel składają się z trzech przegród. Produkt jest dostępny w sklepach od czerwca w trzech wariantach: do prania białego, do kolorów i dla dodatkowej świeżości.

Akcja jest prowadzona w telewizji (zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych). Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, spot wyprodukował rumuński dom produkcyjny Saga Film, a postprodukcją zajęła się firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą