Prowadzone postępowanie nie ma formy przetargu, jest prowadzone w formie „zapytania o informację”.
Przedmiotem zapytania jest pozyskanie informacji o zainteresowaniu potencjalnych wykonawców nawiązaniem współpracy ze spółką Tauron Sprzedaż w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych oraz możliwości realizacji przez nich przedmiotu zamówienia w formie umowy ramowej.
Właściwy wybór agencji reklamowej zostanie poprzedzony przetargiem, w którym zostaną wybrane maksymalnie 4 agencje, a umowa zostanie z nimi podpisana na rok.
Wybrana firma będzie odpowiadać m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowych, opracowanie kreacji głównej kampanii reklamowych, hasła, opracowywanie scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp.

Tauron planuje nawiązać współpracę ze zwycięską firmą w maju br. Umowa zostanie zawarta na rok. Terminu startu przetargu na obecnym etapie nie podaje.
Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited wybrane do współpracy w przetargu jesienią 2018 roku.
Z kolei za obsługę mediową spółki odpowiadają Starcom (Publicis Media) i ClickAd.











