Spółka Tauron zaprosiła agencje do udziału w konsultacjach rynkowych w ramach badania rynku w zakresie opracowania strategii Grupy Tauron i stworzenia dla niej wraz z opracowaniem graficznym strategii: sponsoringowej, komunikacji i CSR.
Agencje zostały poproszone o informacje dotyczące szacunkowej wyceny całości przedmiotu zamówienia oraz wyszczególnienie poszczególnych materiałów, wskazanie czasu realizacji projektu - minimalny i optymalny, przekazanie przykładu koncepcji graficznej.
Spółka na tym etapie chce uzyskać informacje w zakresie niezbędnym do przygotowania właściwego przetargu.
Opracowana strategia ma obejmować lata 2025-2035. Spółka uzasadnia, że potrzeba powstania nowej strategii sponsoringowej, strategii komunikacji oraz strategii CSR wynika z konieczności dostosowania do nowych celów biznesowych firmy po zmianie jej zarządu.

Działania mają wspierać realizację strategicznych celów Grupy Tauron, w tym m.in. budować wizerunek marki silnej i zaufanej, przyjaznej dla biznesu i klienta. Tauron chce być kojarzony z zieloną energią, która pochodzi z OZE.











