Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie usług polegających na obsłudze platformy contentowej oraz prowadzeniu działań content marketingowych” w tym stworzenie ok. 100 sztuk unikalnej i jakościowej treści artykułów oraz minimum 20 unikalnej jakości materiałów (infografiki, filmy, podcasty, e-booki).
Teraz spółka rozpoczęła postępowanie mające na celu rozeznanie rynku w tym zakresie.
Firma chce zatrudnić agencję, która zajmie się m.in. przygotowaniem i realizacją kampanii contentowych, prowadzeniem organicznych działań promocyjnych, nawiązywaniem współpracy z influencerami, budowaniem wizerunku bloga, prowadzeniem social mediów i działań SEO pozwalających na wygenerowanie 50 tysięcy UU z Google Organic w okresie 12 miesięcy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/starcom-i-carat-walcza-o-ponad-11-mln-zl-budzetu-mediowego-tauronu,7170067290450049a ##

Prowadzenie działań content marketingowych ma na celu wyższe pozycjonowanie stron Tauronu w wyszukiwarkach naokreślone frazy i zapytania, zwiększenie ruchu organicznego na treściach, przekierowanie wartościowego ruchu z bloga na kanały sprzedażowe, edukację klientów i pomoc w lepszym zrozumieniu oferty (szczególnie w przypadku produktów specjalistycznych), zwiększenie świadomości oferty wśród klientów i zwiększenie wiarygodności marki Tauron oraz zbieranie leadów i wsparcie sprzedaży internetowej produktów spółki.
Umowa z wybraną w planowanym przetargu agencją zostanie zawarta na rok.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 stycznia br.











