TBWA otwiera Manufakturę w Łodzi

Po wygranym przetargu na obsługę reklamowo-promocyjną centrum kulturalno-handlowo-rozrywkowego 'Manufaktura' w Łodzi, agencja TBWAWarszawa wspólnie z firmą Apsys, pracują nad kampanią otwarcia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Centrum 'Manufaktura' to unikalny projekt na skalę europejską zlokalizowany w centralnej części przemysłowej Łodzi na terenie legendarnej, zabytkowej fabryki Izraela Poznańskiego,

Na przestrzeni 27 ha klienci znajdą tu imponujący wybór sklepów z ofertą mody, sportową, wyposażenia wnętrz oraz gastronomiczną. Sercem projektu jest 3ha Rynek będący odwołaniem się do polskiej tradycji ulubionych miejsc spotkań, integracji i rozrywki. Manufaktura to także kulturalne miejsce Łodzi, - to właśnie tutaj znajdą miejsce muzea i galerie przyczyniając się nie tylko do urozmaicenia oferty miejsca, ale także do zwiększenia atrakcyjności miasta Łodzi.

Koncepcja Manufaktury opiera się na wysublimowanym połączeniu tradycji i historii z nowoczesnością i funkcyjnością, a jej silnym elementem spajającym obie te cechy jest starannie opracowana tożsamość. W tym celu została zatrudniona znana pracownia architektoniczna Virgile&Stone z Londynu, która opracowała wiodąca linię wizerunkową uwzględniającą logotyp, tzw. małą architekturę miejsca, kolorystykę i klimat.

Celem komunikacji marketingowej dla centrum 'Manufaktura' było zbudowanie świadomości marki w skali ogólnopolskiej, umocnienie wizerunku i tożsamości centrum wśród łodzian, a także zachęcenie mieszkańców Łodzi oraz pobliskich miast do odwiedzin centrum.

„Przywrócenie splendoru fabryki, symbolu ducha XIX-to wiecznej Łodzi, może na nowo przywołać złote czasy miasta i zbudować bardziej atrakcyjny wizerunek centrum Manufaktura. Teraz, to właśnie ona stanie się duchem handlu, rozkwitu i kultury miasta” – mówi Bartosz Hanus, Senior Strategic Planner TBWAWarszawa.

Główny przekaz kampanii to: „Poczuj ducha najnowocześniejszego miasta w Polsce – prawdziwa Łódź wróciła”. Na kanwie ducha Łodzi oparta jest cała kreacja kampanii, która obecna będzie na billboardach, w prasie, radiu i w Internecie. Kampania będzie miała formę teasera z rozwiązaniem.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele