Agencja TBWA przygotowała plakat, reklamę prasową i radiową do kampanii prowadzonej przez Fundację Przyjaciel i Fundację Dr Clown. Jej celem jest poinformowanie o akcji "Przyjaciel Pies i Dr Clown w szpitalu" polegającej na zorganizowaniu zajęć i odwiedzin wolontariuszy obu fundacji wraz z psami w szpitalach na oddziałach dziecięcych. Kampania potrwa do maja 2006 roku.
Akcja ma nie tylko terapeutyczne cele, ale także wprowadzenie nastroju zabawy i radości w szpitalach dziecięcych poprzez połączenie dogoterapii oraz leczenia śmiechem przy pomocy "Doktorów Clownów". Twórcy akcji zaplanowali zajęcia z wykorzystaniem psów, z którymi kontakt wyzwala aktywność dzieci i odblokowuje stłumione emocje. Akcja, która potrwa do maja 2006, początkowo prowadzona będzie w szpitalu klinicznym Akademii Medycznej w Warszawie, następnie włączone zostaną do niej szpitale z Białegostoku, Torunia, Sosnowca, Radomia, Krakowa, Wrocławia i Poznania.

Spot radiowy emitowany będzie w radiu RMF FM, które jest patronem medialnym przedsięwzięcia.
"To już trzeci projekt realizowany przez TBWA wspólnie z Fundacją Przyjaciel. Czujemy się odpowiedzialni za prowadzone przez nas fundacje. Jest to część naszej polityki działania, która została doceniona tytułem Dobroczyńca Roku 2004 w kategorii strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director.
Cel kampanii: poinformowanie o akcji "Przyjaciel Pies i Dr Clown w szpitalu"Klient: Fundacja Przyjaciel, Fundacja Dr. ClownPrzedstawiciel klienta: Nina BekasiewiczAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Jarek SpułaCopywriter: Tomek ZielińskiZdjęcia: Adam WlazłyMedia: plakaty, prasa, radioCzas trwania: maj 2005 - maj 2006











