Reklama ukazywać się będzie w prasie od lipca do października br. Jej celem jest promocja dogoterapii jako skutecznej formy rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Wszystkie działania mają charakter non profit.
Dogoterapia to metoda rehabilitacji osób niepełnosprawnych, w której psy pełnią rolę terapeutów. Stosująca ją Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" powstała w październiku 2002 roku. Dziś prowadzi zajęcia w ponad 12 ośrodkach w Warszawie i okolicy, pracując z 300 niepełnosprawnymi osobami.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że TBWA może współpracować przy tak ważnym społecznie projekcie. Bardzo staraliśmy się, aby przygotowana przez nas reklama w pełni oddawała znaczenie dogoterapii. Jest wiele potrzebujących pomocy osób, dla których rozwiązaniem może być właśnie taka metoda rehabilitacji - przyznaje Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.

Hasłem kampanii jest komunikat: Według naszych lekarzy miłość to najlepsze lekarstwo, dlatego odnoszą takie sukcesy w rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. Emisję reklam zaplanowało już kilka tytułów prasowych, między innymi Puls Biznesu, Pani, Zdrowie oraz pisma branżowe Mój Pies i Przyjaciel Pies. Coraz więcej redakcji zainteresowanych jest współpracą przy projekcie.
Kampania: DogoterapiaCel kampanii: promocja dogoterapii jako metody rehabilitacji, promocja Fundacji PrzyjacielKlient: Fundacja PrzyjacielPrzedstawiciel klienta: Nina BekasiewiczAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Aneta Szeweluk, Kasia NowackaCopywriter: Piotr Skarbek, Tomek Zieliński Media: prasaCzas trwania: lipiec - październik











