TBWA zdobywa globalnie Siemensa

TBWA, agencja reklamowa wchodząca w skład Omnicom Group, zdobyła zlecenie na globalną obsługę marki Siemens

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Perry Valkenburg, szef TBWA na Europę Środkową i Wschodnią nie krył zadowolenia z pozyskania takiego klienta jak Siemens. Podkreślił zasługi berlińskiego biura agencji, które będzie kierowało zleceniem, ale zaznaczył też, że sukces nie byłby możliwy bez wsparcia zespołów z całej sieci TBWA.

Siemens w skali całego świata wydaje rocznie na reklamę ok. 150 mln USD. O zlecenie ubiegały się również Interpublic Group agency McCann Erickson, IPG-backed Springer & Jacoby i Publicis Groupe's Publicis.

oprac. Adam Czarnecki

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele