Techniki sprzedaży w Akademii PARP

Jak przygotować się do pierwszego spotkania z klientem? Jak poprowadzić prezentację? Jak poradzić sobie w trudnej sytuacji z klientem? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w kolejnych, właśnie udostępnionych modułach szkolenia Akademii PARP „Techniki sprzedaży”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowsze szkolenie on-line Akademii PARP skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników z mikro, małych i średnich firm. Składa się z ośmiu modułów, w których zagadnienia przedstawiono za pomocą interaktywnych ćwiczeń i studiów przypadku. – Szkolenie „Techniki sprzedaży” przygotowali eksperci, którzy doświadczyli zarówno niepowodzeń, jak i triumfów. Uczy, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach i zbudować solidne fundamenty pod sukces – mówi Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń w Akademii PARP.

Z pierwszych czterech modułów szkolenia uczestnicy dowiedzieli się kim jest sprzedawca, kim jest klient i na czym polega proces sprzedaży. Choć wydaje się to oczywiste, to istnieje wiele mitów dotyczących zarówno zawodu sprzedawcy, jak i roli klienta, które utrudniają prowadzenie profesjonalnej sprzedaży.

W nowym, piątym module, uczestnik znajdzie praktyczne wskazówki, jak przygotować się do prezentacji handlowej. Moduł „Trudne sytuacje w sprzedaży” pokazuje, jak radzić sobie z problemami. Uczestnicy zrozumieją i opanują umiejętność rozmawiania o cenie z klientem. Nauczą się także reagowania w sytuacji, gdy klient stawia opór lub należy do „trudnych”.

„Finalizowanie sprzedaży” to kolejny moduł szkolenia „Techniki sprzedaży”. Po jego ukończeniu sprzedawcy i przedsiębiorcy z MSP będą potrafili poradzić sobie z trudnym zadaniem zakończenia transakcji.

Ostatni moduł w całości poświęcono sprzedaży przez telefon.

„Techniki sprzedaży” to już 28 bezpłatne szkolenie internetowe Akademii PARP, dostępne na portalu www.akademiaparp.gov.pl. Szkolenia podzielone są na pięć zakresów tematycznych: finansowo-prawny, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menadżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę. Zdobyta wiedza potwierdzana jest certyfikatem.

Więcej informacji:

msp@akademiaparp.gov.pl

Infolinia 801 444 MSP (czyli 801 444 677)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele