„Technologia czy magia” w kampanii monitorów Samsung (wideo)

W kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa monitorów Samsung prezentująca ich różne funkcjonalności. Za kreację i realizację akcji odpowiada agencja Cheil Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Technologia czy magia” w kampanii monitorów Samsung (wideo)

Reklamy monitorów Samsung pokazują, że wbrew stereotypom urządzenia te mogą służyć nie tylko jako ekrany komputerów stacjonarnych. Bohaterami kampanii jest rodzina odkrywająca ich dodatkowe funkcjonalności, takie jak podłączenie drugiego ekranu i jednoczesne korzystanie z obu czy pracowanie i oglądanie telewizji lub korzystanie z komunikatora.

Akcja, zaplanowana do 11 kwietnia, obejmuje kina, internet (m.in. serwis magiamonitorow.samsung.pl) oraz sklepy. Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Polska, która odpowiada też za realizację działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+