
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

MediaMarkt we współpracy z kultową marką kawy Starbucks uruchomia nietuzinkową akcję promocyjną „Technologiczne pobudzenie”. Wszyscy Klienci, którzy zrobią w sklepach stacjonarnych sieci MediaMarkt zakupy o wartości minimalnej 100 PLN otrzymają napój Starbucks Doubleshot Espresso. Akcja „Technologiczne pobudzenie” prowadzona jest we wszystkich stacjonarnych sklepach MediaMarkt na terenie Polski. Promocja potrwa od 28 maja do 4 czerwca 2021 roku w godzinach otwarcia salonów MediaMarkt lub do wyczerpania zapasów. Warunkiem otrzymania napoju Starbucks Doubleshot Espresso jest dokonanie w okresie trwania akcji pojedynczej transakcji na kwotę minimum 100 PLN. Z akcji wyłączone są zakupy za pośrednictwem sklepu internetowego mediamarkt.pl. Celem promocji jest budowanie wśród klientów pozytywnych doświadczeń zakupowych. Starbucks Doubleshot Espresso to mleczny napój kawowy z kofeiną, sprzedawany w puszkach o pojemności 200 ml. Dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru. Produkt zostanie już wkrótce wprowadzony w sieci MediaMarkt do okresowej sprzedaży. Starbucks Doubleshot Espresso jest dystrybuowany na terenie Polski przez licencjonowanego partnera Starbucks – Arla Foods. Za przygotowanie i koncept kreatywny kampanii promującej akcję odpowiedzialna jest agencja 2B UP Consulting, należąca do grupy Garden of Words. Działania komunikacyjne będą prowadzone w TV radio, internecie, na social media oraz BTL. 2B UP Consulting od grudnia 2020 roku wspiera biuro prasowe MediaMarktSaturn Polska oraz działania firmy z obszaru komunikacji wewnętrznej. MediaMarktSaturn Polska press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
