Technologie wsparte wiedzą – i nowym wizerunkiem

Nowa nazwa, nowy logotyp oraz nowa strona www - firma FSi, od 14 lat tworząca systemy informatyczne, narzędzia marketingowe online oraz serwisy www i sklepy internetowe, zmienia swój wizerunek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

FSi to internet software house specjalizujący się w tworzeniu dedykowanych systemów informatycznych dla firm i instytucji, narzędzi marketingowych online (m.in. gry reklamowe, aplikacje social media, rozwiązania mobilne, e-mail marketing) oraz serwisów www i rozwiązań e-commerce. FSi pracuje w oparciu o nowoczesne frameworki informatyczne (Symfony, Bootstrap) rozszerzone o zestaw autorskich komponentów o nazwie Omino, szczególny nacisk kładąc na metodologię pracy - bazującą na zestawie dobrych praktyk i procedurach wynikających z wieloletniego doświadczenia zespołu.

Firma realizowała projekty m.in. dla Castrol, LUKAS Bank, Muzeum Narodowego w Krakowie, RMF, RMF Maxxx, Orlen Asfalt, Mota-Engil, Wawel oraz Stacji Radiowych Agory.

Nowy logotyp, skrócona nazwa firmy oraz hasło "Technologie wsparte wiedzą" mają za zadanie podkreślać wartości firmy, towarzyszące jej od samego początku, takie jak: doświadczenie, wiedza, ludzie, innowacja i rozwój.

Zmianom w identyfikacji wizualnej towarzyszy uruchomienie całkowicie nowej strony internetowej, stworzonej w technologii Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu można ją wygodnie przeglądać zarówno na ekranie komputera, jak i urządzeń mobilnych. 

"Historia naszej firmy to 14 lat zbierania doświadczeń, tworzenia autorskiego know-how oraz starannego budowania wykwalifikowanego, otwartego na wyzwania zespołu. Zaczynaliśmy jako Fabryka Stron Internetowych, ale od samego początku reagowaliśmy na nowe możliwości komunikacyjne i technologiczne, jakie daje ciągle zmieniająca się sieć - budując nie tylko strony i serwisy, ale także projektując gry, aplikacje i narzędzia marketingowe, dostarczając rozwiązania CMS oraz tworząc nowoczesne, dedykowane systemy informatyczne" – mówi Konrad Łapin, prezes zarządu FSi Sp. z o. o. - "Nowy wizerunek to logiczna konsekwencja oraz swoiste podsumowanie czternastu lat rozwoju firmy – w spójny i pełny sposób komunikujący, czym dziś jest FSi".

Rebranding i nową strategię komunikacji dla FSi przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Grupa Amako.

http://www.fsi.pl/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów