Teekanne promuje herbaty Love

Pod hasłem „Tak smakuje herbata . Od 1882 roku” ruszyła kampania marki Teekanne. Promowana jest w niej herbata Love. Za kampanię odpowiadają agencje DDFG, Loop, Maxus i 365 agencja.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotów: 15 i 30-sekundowy. Emitowane są na antenach Telewizji Polskiej, Polsatu oraz TVN.

Kampania promuje herbatę Love – owocową,  w której połączono smak granatu z innymi owocami.

Jak mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager Teekanne ten warianty herbaty powstał z myślą o pasjonatach dobrego smaku tego napoju, a reklama ma ich zaprosić do świata herbaty.

Pomysł reklamy stworzyła firma DFFG, jej egzekucją na rynek polski zajęła się firma Loop. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Maxus, a działania PR i aktywności w social mediach realizuje agencja 365.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące