Przejście "Tele Świata" na cykl dwutygodniowyma wesprzeć kampania reklamowa o wartości 3 mln zł. Realizowana onabędzie w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, kanałachtematycznych), radiu (RMF FM, Radiu Zet), portalu Interia.pl itytułach Wydawnictwa Bauer.
Obecnie w Polsce nie istnieje segment dwutygodników z programemtelewizyjnym. Wszystkie siedem tytułów telewizyjnych WydawnictwaBauer (oprócz "Tele Świata" są to: "Tele Tydzień", "To & Owo","Kurier TV", "Super TV", "Telemax" i "Imperium TV") ukazuje się cotydzień. Jednak np. w Niemczech Bauer wydaje dwutygodniktelewizyjny "TV Movie", a nawet magazyny z programem telewizyjnymwychodzące co cztery tygodnie (np. "TV!Top"). W październiku nanaszym rynku ma pojawić się też dwutygodnik z programem "PięknaTV", kierowany do kobiet. Wyda go Elipsa.












