Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku sięgało 27,08 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,95 pkt. proc.
Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,63 proc. respondentów (wzrost o 0,54 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.
Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,75 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 14,08 proc. czytelników.
Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,83 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 0,70 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,48 proc. czytelników, czyli o 0,36 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.
Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 5,95 proc. do 6,14 proc.
Dane dwutygodników na kolejnej podstronie
Po najpopularniejszy dwutygodnik w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br., czyli poradnikową „Przyjaciółkę” (Edipresse Polska) sięgało 14,46 proc. respondentów, czyli o 1,02 pkt. proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Wówczas tytuł ten był drugi.
Z kolei na drugie miejsce spadła - także wydawana przez Edipresse - „Pani Domu”, która zanotowała spadek czytelnictwa z 14,60 proc. do 13,65 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której czytelnictwo spadło o 0,66 pkt. proc. i wyniosło 12,25 proc.

Tuż za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie był czytany przez 11,15 proc. respondentów (w dół o 0,55 pkt. proc.).
Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od listopada 2012 do kwietnia 2013 roku na losowej próbie 22 099 przypadków i w okresie od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku na losowej próbie 21 220 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.
W okresie od stycznia do kwietnia 2014 roku nie były badane takie tygodniki jak „City”, „Kropka TV” i „Uważam Rze”.











