Średnia widownia „Teleexpressu Extra” w okresie od 1 stycznia do 3 lipca 2022 roku wyniosła 707 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 8,30 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Teleexpress Extra” jest nadawany codziennie około godz. 17.15.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadziło wydanie audycji nadane 1 marca, które obejrzało 1,76 mln osób.

Dla porównania, cykl „Teleexpress Extra”, emitowany w okresie od 1 stycznia do 2 lipca ub.r. oglądało 728 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 7,43 proc., 3,74 proc. i 4,72 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-wydarzenia-wiadomosci,7169805035546753a ##
Audycja straciła 21 tys. widzów, ale wzrosły jej rynkowe udziały.
„Teleexpress Extra” prezentuje najważniejsze tematy z głównego wydania „Teleexpressu” (nadawanego w TVP1 i TVP Info o 17.00) w szerszym wymiarze, a także dodatkowe informacje i ciekawostki. Program prowadzą na zmianę Rafał Patyra, Beata Chmielowska-Olech i Krzysztof Ziemiec.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/osoby-lgbt-tvp-negatywnie,7169804706400385a ##











