Telefony Xiaomi i LG w reklamie Plusha

Ruszyła kampania reklamowa sieci Plush (Polkomtel) "Weź się przenieś do Plusha!", wspierająca promocyjną ofertę abonamentu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania reklamowa Plusha wspiera ofertę Plush ABO z trzema miesiącami abonamentu gratis. Smartfonami promowanymi w kampanii są Xiaomi Remi Note 8T oraz LG K50S.

Na potrzeby akcji przygotowano 30-sekundowe spoty reklamowe.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-5g-siec-na-czestotliwosci-2600-mhz-tdd-juz-na-70-stacjach-bazowych,7170741950506625a ##

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży Plusa.

Kreacją zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Metryczka kampanii:1.       Kampania: 3 miesiące abonamentu gratis, a Xiaomi Redmi 8/LG K50S w super cenie!2.       Nazwa reklamy: „Trojaczki"3.       Klient: Polkomtel4.       Agencja: Scholz & Friends Warszawa5.       Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak6.       Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert7.       Producent: Ryszard Kłosowski8.       Dom Produkcyjny: TFP9.       Dom mediowy: Vizeum10.     Media: TV, AdScreeny, Kino, Radio, online

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela