Grupa ATM sprzedała czeskiej stacji telewizyjnej Czech TV1licencję na 43 odcinki teleturnieju "Gra w ciemno". Od stycznia2008 roku program emitowany jest co tydzień w każdą niedzielę ogodz. 17:20 pod wdzięcznym tytułem "Naslepo". Co najważniejsze,teleturniej odnotowuje bardzo dobre wyniki oglądalności i rosnącyudział w rynku. Co tydzień przyciąga przed ekrany 20% docelowejgrupy widowni telewizyjnej (SHR), co daje mu drugą pozycję wśródprogramów emitowanych w tym paśmie w najważniejszych czeskichstacjach telewizyjnych.
"Gra w ciemno" to teleturniej, w trakcie którego jego uczestnicynie wiedzą o ile pieniędzy grają, ile zgromadzili już na koncie, atakże czy udzielili poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie. "Wciemno" muszą podejmować ważne decyzje dotyczące całejdotychczasowej wygranej, ryzykując jej utratę. W Polsce teleturniejemitował w latach 2005-2007 Polsat, a prowadził KrzysztofIbisz.

"Gra w ciemno" nie jest jedynym formatem wyprodukowanym przezGrupę ATM, do którego prawa kupiła zagraniczna stacja telewizyjna.Z powodzeniem sprzedajemy licencje na autorskie programy odbiorcomzagranicznym: m.in. do Nowej Zelandii (Awantura o kasę), do Włoch,Grecji oraz Hiszpanii (Gra w ciemno), a także do Irlandii i naUkrainę licencję na reemisję serialu Pierwsza miłość" - mówi MaciejGrzywaczewski, wiceprezes zarządu ATM Grupa.











