Telewizja nowej generacji już ruszyła

Starcom, Next i DDB odpowiadają za kampanię 'telewizji nowej generacji'.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Starcom i Next, dział Starcom MediaVest Group zajmujący się komunikacją w mediach interaktywnych oraz agencja reklamowa DDB Warszawa odpowiadają za kampanię launchową „telewizji nowej generacji”, platformy cyfrowej pod marką „n”, którą wprowadza na rynek ITI Neovision.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowej marki jako atrakcyjnej programowo i nowoczesnej technologicznie. Działania reklamowe rozpoczęły się od komunikacji prelaunchowej w Internecie, teletygodnikach i na antenie telewizji TVN. Właściwa część kampanii rozpoczęła się 22 września br. Jej trzon stanowić będzie telewizja, wspomagana w początkowym okresie zasięgową kampanią outdoorową realizowaną na nośnikach systemowych (BL, FL 6X3 i 12X3) oraz na siatkach wielkoformatowych. Sieć nośników wielkoformatowych została opracowana specjalnie na potrzeby ITI.

Istotną rolę pełnić będą również prasa telewizyjna i Internet. W TV guide’ach wykorzystane zostaną niestandardowe formaty. Ponadto zaplanowane są ambient media w supermarketach, na ulicach miast i w środkach komunikacji (PKS).

Za obsługę części internetowej odpowiadają Next współpracujący z agencjami Max Weber i Artegence. Kampania prowadzona będzie nieprzerwanie do końca roku.

Wartość budżetu nie została ujawniona.

Podobne informacje

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu