Wynika z cennikowych danych (bez rabatów i barterów) AGB Nielsen Media Research.
W omawianym okresie Telewizja Polsat zarobił 1545687772 zł (wzrost o 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku) wyprzedzając TVP1, która spadła na trzecie miejsce.
Dane za okres od stycznia do listopada20052004ChannelInvestmentChannelInvestmentPolsat1545687772TVP11689852700TVN1265522340Polsat1344055089TVP11050147680TVN1285906713TVP2756575875TVP2933006455TV4173406165TV4211161713TVN7118041005TVN7133130570Tele5109576052TVP_Regional103326520MTV84281370Tele583560762Discovery66547260Discovery62256670TVP364068050Jetix22643583VIVA61710913CN/TCM21759115Jetix60310796ZigZap17775610Hallmark43749338Animal_Planet8390470CN/TCM36772724Canal_Plus4529090TN/TVPULS35099740TN/TVPULS2976940
Wśród marek najczęściej reklamowanych w okresie styczeń-listopad b.r., na pierwszym miejscu jest ERA. Jednak gdy uwzględnimy w zestawieniu łącznie markę Idea i Orange, to produkt PTK Centertel zdecydowanie przewodzi w rankingu.

Dane za okres od stycznia do listopada20052004BrandInvestmentBrandInvestmentERA GSM98 788 753IDEA142334641TP SA98 428 898PLUS GSM120759313PLUS GSM94 198 546TP SA119316700IDEA87 004 105ERA GSM80622055NIVEA84 305 285NIVEA75801258KNORR 67 377 473DANONE68190479NESTLE62 719 125NESTLE53322180DANONE61 019 265TELE 250529889ORANGE59 586 090TYMBARK49594570WINIARY45 212 900WINIARY 49294240TELE 239 585 761TV MARKET46889160GILLETTE39 551 700GARNIER44402280LOTTO38 507 030WEDEL OD 9943182123LOREAL38 090 890LOREAL40463105GARNIER36 012 437TYSKIE39879823
(oba zestawienia obejmują top 15 firm)











