Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła umowę z Value Media do maja br.

Telewizja Polska przedłużyła kończącą się umowę z domem mediowym Value Media (Group One) do końca maja br. Agencja ta do tego czasu nadal będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do kampanii realizowanych przez publicznego nadawcę. Wartość umowy opiewa na kwotę 3,976 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Value Media współpracował z TVP w zakresie planowania i zakupu mediów od początku lutego ub..r. Umowę zawarto dokładnie 7 lutego 2017 rok i miała obowiązywać rok. Value Media wygrał wówczas przetarg publicznego nadawcy. Pokonał Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Maxusa (ta agencja broniła obsługi), zdobywając budżet, którego wielkość wyceniono na 7,991 mln zł netto (ponad 9,8 mln zł brutto). Z tego 760 tys. zł netto miało być rozliczane w barterze, a pozostałe 6,836 mln zł netto - w gotówce. Roczne wynagrodzenie agencji zgodnie z dokumentami przetargowymi wynosiło 395 tys. zł netto.

Z informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl wynika, że TVP zamiast rozpisywać nowy przetarg na obsługę mediową, przedłużyła obecną umowę z Value Media o kolejne cztery miesiące - dokładnie do końca maja br.

Wartość nowej umowy wynosi teraz 3,976 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu