Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”

W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio kilkanaście procent tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za te przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy „M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Cena 30-sekundowego spotu przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” wynosi 53,2 tys. zł netto, bez rabatów (rok temu było to 74 tys. zł). Tyle samo kosztuje spot przy nadawanym zaraz po nich „Sporcie”. W dni powszednie za spot przy głównym wydaniu tego serwisu informacyjnego trzeba zapłacić od 19,6 do 23,4 tys. zł, a w soboty - 23,4 tys. zł.

Reklama przy „Sporcie” od poniedziałku do piątku kosztuje natomiast od 40,9 do 48,4 tys. zł, a w soboty 39 tys. zł. Nieco taniej jest przy prognozie pogody - cena spotu przy wydaniu niedzielnym to wydatek 44,8 tys. zł, w dni powszednie - od 29,2 do 38,1 tys. zł, a w soboty - 33,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakty-stracily-380-tys-widzow-wiadomosci-na-czele-teleexpress-z-najwiekszym-wzrostem ##

Wśród seriali najdroższą reklamowo pozycją telewizyjnej Jedynki jest nowy sezon „Blondynki” - reklama przy nim kosztuje od 24,2 do 36,2 tys. zł. Na spot przy „Ojcu Mateuszu” trzeba wydać maksymalnie 30 tys. zł (rok temu - 40,2 tys. zł), zaś przy „Klanie” - maksymalnie 19,1 tys. zł.

Na obecność reklamową przy czwartkowym programie „Sprawa dla reportera” reklamodawcy muszą przeznaczyć 25,6 tys. zł.

W grudniu TVP1 pokaże transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich - reklamy przy nich kosztują od 22,4 do 26,1 tys. zł. Z kolei 15 grudnia telewizyjna Jedynka pokaże mecz Pucharu Niemiec - za spot przy tej transmisji trzeba zapłacić od 14,9 do 22,7 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-telewizji-naziemnej-fokus-tv-z-najwiekszym-wzrostem ##

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba wydać na reklamę przy serialu „M jak miłość” - do 53,5 tys. zł (rok temu – do 78,6 tys. zł). Sporo mniej kosztują reklamy przy „Barwach szczęścia” - od 22,2 do 37,1 tys. zł (w  ub.r. - od 31,5 do 57,4 tys. zł).

Za spot przy „Na dobre i na złe” reklamodawcy zapłacą od 37,4 do 44,3 tys. zł (przed rokiem od 49 do 62,5 tys. zł), przy „O mnie się nie martw” - od 11 do 16,7 tys. zł, a przy „Rodzinka.pl” - od 15,7 do 17,6 tys. zł.

W grudniu telewizyjna Dwójka pokaże kilka imprez sportowych. Reklamy przy transmisjach ze spotkań rozgrywanych w ramach mistrzostw świata w piłce ręcznej kobiet kosztują od 21,5 do 25,3 tys. zł. Z kolei cena spotu przy relacjach z biegów narciarskich wynosi 11,5 tys. zł, a przy meczach piłkarskich w ramach Ligi Europejskiej (jeden z udziałem Legii Warszawa, drugi Lecha Poznań) - od 18 do 18,8 tys. zł.

Na emisję reklamy w trakcie Sylwestra z Dwójką trzeba wydać natomiast 17,1 tys. zł. Sprzedaż  czasu antenowego rozliczanego wg cennika rozpoczyna się dzisiaj, 17 listopada i potrwa do 20 listopada. Zamówienia na pakiety KZP są przyjmowane do 18 listopada.

Biuro Reklamy TVP rusza też z kolejną edycją akcji „Reklama dzieciom”, przy czym jej szczegóły przedstawi w późniejszym terminie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online