Telewizja Polska świętuje 50-lecie kultowego serialu dla dzieci

W 2025 roku przypada 50. rocznica produkcji kultowego serialu „Miś Uszatek”. Z tej okazji TVP VOD udostępni za darmo aż 104 odcinki bajki w specjalnym, dedykowanym serwisie. Od dzisiaj widzowie mogą wrócić do świata przygód sympatycznego misia z klapniętym uszkiem i odkryć na nowo ciepło i mądrość płynące z tej ponadczasowej bajki.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polska świętuje 50-lecie kultowego serialu dla dzieci
„Miś Uszatek”, TVP

Z okazji okrągłej rocznicy powstania serialu Telewizja Polska przygotowała specjalną kampanię wizerunkową z udziałem Pawła Domagały. Największa, legalna biblioteka „Misia Uszatka” tylko w TVP VOD.

„Miś Uszatek” to kultowa polska bajka opowiadająca o przygodach misia i jego przyjaciół, emitowana w latach 1975–1987. Wyprodukowana przez Telewizję Polską animacja została sprzedana do kilkudziesięciu krajów, a w niektórych nadal jest emitowana. Perypetie Misia i wynikająca z nich nauka to pretekst do przekazywania dzieciom pouczających prawd o świecie, ponieważ każdy odcinek kończy się morałem – przypomina TVP.

Dzisiaj rozpoczyna się szeroko zakrojona kampania promocyjna, której celem jest przypomnienie postaci Misia Uszatka, okoliczności powstania kultowego serialu oraz sylwetek jego twórców. Kampania, oprócz emisji specjalnego spotu promocyjnego, obejmie wiele działań marketingowych.

Obchody rocznicy powstania „Misia Uszatka”

Spot, w którym występuje Paweł Domagała – gwiazda nowego serialu TVP2 „Pan Mama”, aktor i muzyk – zostanie zaprezentowany nie tylko na antenach Telewizji Polskiej, ale także w kinach, mediach społecznościowych oraz w ramach szeroko zakrojonej kampanii Out-Of-Home z wykorzystaniem nośników digitalowych w przestrzeni publicznej.

Kampania promocyjna przewiduje również niestandardowe aktywności, które mają na celu zaangażowanie odbiorców w przestrzeni publicznej. Już w najbliższy weekend w Zakopanem odbędą się animacje z udziałem Misia Uszatka, który stanie się atrakcją dla turystów i mieszkańców. Miś Uszatek odwiedzi również inne kurorty zimowe – zapowiada Telewizja Polska.

Również w „Pytaniu na śniadanie” w najbliższych dniach będą pojawiać się treści dedykowane tej bajce. Natomiast na portalu TVP.pl ukaże się seria artykułów, które przybliżą czytelnikom ideę serialu o przygodach Misia, quiz wiedzy o bajce oraz materiały wideo.

Jak podkreśla TVP, wybór daty nie jest przypadkowy – w Polsce trwają ferie zimowe. „Miś Uszatek” może być więc idealnym towarzyszem w tym okresie, oferującym bezpieczną i wartościową rozrywkę. To bajka, która łączy pokolenia: pamiętają ją nasi dziadkowie i rodzice, a okrągła rocznica jest szansą na pokazanie jej uroków młodemu pokoleniu – dzieciom i wnukom.

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]