Telewizja Polska znów z akcją "Reklama Dzieciom". Można składać wnioski

Rozpoczęło się przyjmowanie wniosków do 33. edycji akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom". W tym roku akcję po raz pierwszy koordynuje Fundacja TVP.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polska znów z akcją "Reklama Dzieciom". Można składać wnioski
Materiały prasowe

Fundacja TVP będzie przekazywać darowizny na realizację projektów na rzecz dzieci, w szczególności obejmujących: zakup sprzętu rehabilitacyjnego; wyposażenie sal terapeutycznych i dydaktycznych; organizację turnusów rehabilitacyjnych, wycieczek i kolonii; tworzenie i doposażanie placów zabaw, a także inne inicjatywy wspierające rozwój, zdrowie, edukację i dobrostan dzieci.

O wsparcie mogą ubiegać się instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, prowadzące działalność opiekuńczą, wychowawczą lub zdrowotną na rzecz dzieci (m.in. szkoły, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, przedszkola). Wnioski od osób fizycznych nie będą rozpatrywane. Wnioski można składać do 31 grudnia br.

Lista podmiotów, które otrzymają wsparcie z tegorocznej akcji, zostanie opublikowana do końca pierwszego kwartału 2026 roku.

Charytatywny blok reklamowy w Boże Narodzenie

Specjalny świąteczny blok reklamowy zostanie wyemitowany 25 i 26 grudnia w TVP1, tuż po programie informacyjnym "19.30".

W 2024 roku Telewizja Polska dzięki "Reklamie Dzieciom" zebrała ponad 2,2 mln zł, a przez ponad 30 lat akcji – prawie 37 mln zł.

Akcja "Reklama Dzieciom" to inicjatywa, która od ponad 30 lat łączy widzów, reklamodawców i instytucje w jednym celu – pomocy najmłodszym.

Dzięki środkom zebranym podczas poprzednich edycji udało się pomóc setkom placówek w całej Polsce – od ośrodków rehabilitacyjnych i placówek opiekuńczo – wychowawczych po przedszkola, szkoły podstawowe i szkoły specjalne. Za przekazane darowizny m.in.: zakupiono sprzęt medyczny, zmodernizowano sale terapeutyczne, a także sfinansowano turnusy i zajęcia rehabilitacyjne dla tysięcy dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa