Fundacja TVP będzie przekazywać darowizny na realizację projektów na rzecz dzieci, w szczególności obejmujących: zakup sprzętu rehabilitacyjnego; wyposażenie sal terapeutycznych i dydaktycznych; organizację turnusów rehabilitacyjnych, wycieczek i kolonii; tworzenie i doposażanie placów zabaw, a także inne inicjatywy wspierające rozwój, zdrowie, edukację i dobrostan dzieci.
O wsparcie mogą ubiegać się instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, prowadzące działalność opiekuńczą, wychowawczą lub zdrowotną na rzecz dzieci (m.in. szkoły, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, przedszkola). Wnioski od osób fizycznych nie będą rozpatrywane. Wnioski można składać do 31 grudnia br.
Lista podmiotów, które otrzymają wsparcie z tegorocznej akcji, zostanie opublikowana do końca pierwszego kwartału 2026 roku.

Charytatywny blok reklamowy w Boże Narodzenie
Specjalny świąteczny blok reklamowy zostanie wyemitowany 25 i 26 grudnia w TVP1, tuż po programie informacyjnym "19.30".
W 2024 roku Telewizja Polska dzięki "Reklamie Dzieciom" zebrała ponad 2,2 mln zł, a przez ponad 30 lat akcji – prawie 37 mln zł.
Akcja "Reklama Dzieciom" to inicjatywa, która od ponad 30 lat łączy widzów, reklamodawców i instytucje w jednym celu – pomocy najmłodszym.
Dzięki środkom zebranym podczas poprzednich edycji udało się pomóc setkom placówek w całej Polsce – od ośrodków rehabilitacyjnych i placówek opiekuńczo – wychowawczych po przedszkola, szkoły podstawowe i szkoły specjalne. Za przekazane darowizny m.in.: zakupiono sprzęt medyczny, zmodernizowano sale terapeutyczne, a także sfinansowano turnusy i zajęcia rehabilitacyjne dla tysięcy dzieci.











