Telewizja wPolsce.pl pojawiła się w Cyfrowym Polsacie. Karnowski: liczymy też na obecność w dużych sieciach kablowych

Stacja telewizyjna wPolsce.pl (nadawana przez Fratrię) od piątku 22 grudnia dostępna jest na platformie Cyfrowy Polsat. Stacja nadawana jest na razie testowo na kanale 196. - Trwają ostatnie ustalenia prawne z operatorem - informuje nas Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

wPolsce.pl działa od połowy czerwca br. jako serwis z wideo na żywo. Codziennie nadaje kilkugodzinne pasmo publicystyczne, w którym dziennikarze „Sieci” i wPolityce.pl rozmawiają z politykami, ekspertami z różnych dziedzin oraz publicystami. - W tej chwili mamy wejścia na żywo między godz. 8.00 a 16.00, potem kilka godzin emitujemy powtórki, żeby znów wrócić z programem live w godz. 20.00 - 22.00. Pracujemy już nad tym, żeby wydłużyć wieczorne pasmo do godz. 24 - mówi Michał Karnowski portalowi Wirtualnemedia.pl.

W październiku Fratria poinformowała, że zaczyna wprowadzać wPolsce.pl do kablówek (na podstawie koncesji kablowej i satelitarnej, którą przyznała stacji Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji). Na początek kanał pojawił się w ofercie sieci Jambox .

- Mamy w tej chwili kilkaset tysięcy „gniazd w kablu”, wkrótce będzie to pół miliona. Wciąż liczymy na to, że duże sieci kablowe wreszcie przełamią swój opór i dostrzegą w nas partnera poważnego, a co najważniejsze: długofalowego - podkreśla Michał Karnowski.

W piątek uruchomiono testowo emisję Telewizji wPolsce.pl na Cyfrowym Polsacie. Stacja dostępna jest w otwartym oknie, we wszystkich pakietach od Mini HD. - Zajmujemy kanał 196, ale to pewnie wkrótce się zmieni. Strony już się porozumiały, teraz trwają ostatnie ustalenia prawne z operatorem, lecz to są już naprawdę detale - opisuje Karnowski.

Cyfrowy Polsat to największy dostawca płatnej telewizji w Polsce. Na koniec września br. firma miała sprzedanych 4,83 mln jednostkowych usług tego typu (RGU) w modelu abonamentowym, w tym 1,06 mln z opcją multiroom.

Fratria nie planuje wejścia z kanałem do oferty nc+, natomiast będzie zabiegała o jego obecność w kolejnych sieciach kablowych, a także pracowała nad rozwojem oferty programowej. - Naszą ambicją jest zbudowanie popularnego kanału, który poprzez szybko reagującą, kompetentną publicystykę, wspartą rzetelnymi informacjami i programami magazynowymi, odnoszącymi się do bieżących wydarzeń, stanie się jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów, podobnie jak tygodnik „Sieci” i portal wPolityce.pl - mówił nam Michał Karnowski kilka tygodni temu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele