Telewizyjny klient MDI

MDI Strategic Solutions wygrała przetarg na obsługę konsorcjum nadawców telewizyjnych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne, kontakty z mediami, kształtowanie government relations oraz tworzenie strategii w potencjalnych sytuacjach kryzysowych. Umowę podpisano do końca 2006 roku. Konsorcjum nie było dotąd obsługiwane przez agencję PR-owską.

W jego skład wchodzą: Cyfrowy Polsat, Canal+ Cyfrowy i PIKE (Polska Izba Komunikacji Elektronicznej).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"