TEQUILABTL GROUP dla Philipsa

"W świetle nagród" pod takim hasłem 15 września rozpoczęła się loteria promocyjna świetlówek kompaktowych Philips

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"W świetle nagród" pod takim hasłem 15 września rozpoczęła się loteria promocyjna świetlówek kompaktowych Philips. Loteria jest częścią kampanii "Światło najbliższe Tobie" przygotowanej dla Philips Lighting Poland przez TEQUILABTL GROUP.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku oraz promocja sprzedaży energooszczędnych świetlówek kompaktowych PHILIPS. Skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-45 lat, z wykształceniem średnim lub wyższym, mieszkanek większych miast, z dochodami średnimi lub wyższymi.

Aby wzmocnić sprzedaż świetlówek Philips z kategorii światła ciepłego, ralaksującego - TEQUILABTL GROUP wykreowała mechanizm promocyjny, którego podstawą jest bodziec zakupowy - atrakcyjne dla grupy docelowej nagrody oraz ciekawy sposób komunikowania się z klientem. O loterii informują bowiem liczne materiały POS rozmieszczone w punktach sprzedaży, a zgłoszenia do udziału w promocji przesyłane są za pośrednictwem SMS. Nietypowy jest również sposób przyznawania nagród - wszystkie zgłoszenia, które nadeszły w ciągu określonego czasu poprzedzającego losowanie, biorą w nim udział. Przy czym częstotliwość losowania danej nagrody zależy od jej wartości: losowania co godzinę, co dwa dni, co tydzień.

Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest dokonanie zakupu przynajmniej jednego opakowania świetlówki PHILIPS z kategorii światła ciepłego, ralaksującego. Na opakowaniu każdej promocyjnej świetlówki znajduje się niepowtarzalny kod (sticker), który należy przesłać SMS-em pod podany numer. Po wysłaniu SMS-a konsument otrzymuje wiadomość zwrotną potwierdzającą jego udział w losowaniu. Po upływie określonego czasu otrzymuje kolejnego SMS z informacją, w zależności od wyniku losowania, o wygranej lub zachęcającego do ponownego wzięcia udziału w promocji. Nagrodami w akcji są odtwarzacze DVD PHILIPS, telewizory PHILIPS oraz budziki. Dodatkowo, przygotowana została akcja motywująca detalistów do eksponowania materiałów POS w swoich sklepach, które mają zachęcać konsumentów do zakupu energooszczędnych świetlówek kompaktowych PHILIPS. Dla właścicieli sklepów została zorganizowana akcja mailingowa - materiały zawierały informacje o promocji dla konsumentów oraz wyjaśnienie zasad programu, w którym będą mogli zdobyć nagrody.

Komunikacja z konsumentem w ramach całej kampanii przebiega za pośrednictwem ATL - ogłoszenia prasowe w pismach: Gala, Claudia, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Cztery Kąty, Moje Mieszkanie oraz BTL - POSM (ulotka, plakat, display, wobbler) w punktach sprzedaży, SMS, packaging - sticker z informacją na produkcie, materiały dla detalistów. TEQUILABTL GROUP przygotowała kreację, opracowała mechanizm kampanii oraz zaprojektowała i zajęła się produkcją materiałów POS. Odpowiada również za obsługę całej kampanii. Zakupem mediów zajął się natomiast HMS Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów