Plebiscyt „The Best of Moto" od kilku lat skupia najważniejsze trendy w branży motoryzacyjnej. Jest to istotne zwłaszcza teraz, gdy – jak podkreśla organizator - sytuacja na rynku motoryzacyjnym nie należy do najłatwiejszych. „Pandemia, wojna w Ukrainie oraz drożyzna odbiły swoje piętno zarówno na zachowaniach marek motoryzacyjnych, jak i konsumentów. Efekty tych zjawisk widać także w wynikach plebiscytu” – czytamy w komunikacie pokonkursowym.
W „The Best of Moto" nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci.
W czwartek podczas uroczystej gali wręczono 19 nagród. Zwycięzcą został model Toyota C-HR. - Plebiscyt z roku na rok rozwija się. W tej edycji po raz kolejny dodaliśmy nowe kategorie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z trendami w branży, a plebiscyt „The Best of Moto" staje się atrakcyjny nie tylko dla osób zajmujących się motoryzacją, ale także dla użytkowników samochodów – komentuje Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.

Jakie auta najlepsze w poszczególnych kategoriach? Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli: * Samochód miejski – Jeep Avenger * Samochód praktyczny – Honda ZR-V * Samochód rodzinny – Mazda CX-60 Diesel * Mały samochód dla aktywnych – Renault Captur * Samochód uniwersalny – Kia XCeed * Samochód luksusowy – Rolls-Royce Spectre * Samochód sportowy – Porsche 911 S/T * Samochód legenda – BMW M3 Touring * Samochód dostawczy – Ford Transit Custom * Innowacja motoryzacyjna roku – Audi platforma PPE * Influencer motoryzacyjny roku – Barry Moto * Gadżet motoryzacyjny roku – Mio MiVue 955WD * Skuter i motocykl 125cm3 – Vespa Primavera 125cc Mickey Mouse * Motocykl – Suzuki V-Strom 800DE

Ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to: Mercedes-Benz Lease&Drive 1% (kategoria Produkt finansowy branży motoryzacyjnej), Skoda "Szerpowie Nadziei" i TOPR; wyróżnienie: Rolls-Royce Future Key (kategoria: Odpowiedzialność społeczna biznesu), Volvo EX90 (Design Roku) oraz kampania CUPRA Formentor (Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku).
Plebiscyt „The Best of Moto" organizowany jest już od sześciu lat. - W tegorocznej edycji internauci - miłośnicy samochodów oddali rekordową liczbę prawie 29 tys. głosów – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl. – To doskonała szansa dla przedstawicieli branży, aby nie tylko zaprezentować swoją ofertę użytkownikom jednego z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, ale także zobaczyć, czego oczekują i po co sięgają.










