The Dumplings skomponował piosenkę "Bez słów" do kampanii Durexa "Gorące Letnie Noce"

Marka Durex wystartowała z najnowszą kampanią Gorące Letnie Noce. Do współpracy marka zaprosiła The Dumplings, zespół skomponował na potrzeby kampanii piosenkę pt. „Bez słów”. Za koncepcję i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Feeders Agency wspólnie z Agencją 2012.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
The Dumplings skomponował piosenkę "Bez słów" do kampanii Durexa "Gorące Letnie Noce"
The Dumplings (Justyna Święs i Kuba Karaś)

Kampania "Gorące Letnie Noce" ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości w bezpieczny sposób. The Dumplings (Justyna Święs i Kuba Karaś) stworzyli na potrzeby akcji utwór "Bez słów", który opowiada o budowaniu relacji i przyjemności z doświadczenia bliskości.

Teledysk wyreżyserował Daniel Jaroszek (Papaya Films).

Wszystkie aktywności wokół kampanii zostały zaplanowane w digitalu. Wybrane fragmenty klipu  „Bez słów” zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej. Ponadto akcję wspierają influencerzy, którzy promują teledysk The Dumplings i tworzą wokół niego swoje treści.

Twórcą idei kreatywnej kampanii Gorące Letnie Noce dla Durex i inicjatorem współpracy z The Dumplings jest Feeders Agency. Za client service odpowiada zespół z 2012 Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami