W pierwszym kwartale tego roku "The New York Times" zyskał 301 tys. nowych subskrypcji. To najmniejszy od półtora roku przyrost nowych subskrybentów. Łącznie wydawnictwo ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów - najwięcej na świecie spośród serwisów informacyjnych.
6,9 miliona to subskrybenci serwisu informacyjnego online lub aplikacji Cooking and Games. Po raz pierwszy firma podała liczbę zarejestrowanych użytkowników -mogą przeczytać ograniczoną liczbę darmowych artykułów, zanim zostaną poproszeni o płatność. The New York Times Company ma 100 milionów zarejestrowanych użytkowników.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ezra-klein-the-new-york-times ##
Rośnie zysk The New York Times Company
The New York Times Company nadal jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu 10 milionów subskrybentów do 2025 roku - podał wydawca.

Firma odnotowała skorygowany zysk operacyjny w wysokości 68 mln dolarów, co oznacza 54-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Udało się to dzięki wygenerowaniu wyższego zysku z każdego abonenta, częściowo z powodu wygaśnięcia promocyjnych stawek w 2021 roku.
Całkowite przychody wydawnictwa wzrosły o około 6,6 procent rok do roku, do 473 milionów dolarów. Przychody z subskrypcji online i reklamy cyfrowej wzrosły łącznie o 32 procent, do 239 milionów dolarów. Przychody z druku nadal systematycznie spadają.
Wpływy z prenumeraty wzrosły na koniec marca o 15 proc. do 329 mln dolarów. Z prenumeraty cyfrowa wpływy poszły w górę o 38 proc. i wyniosły 179,6 mln dolarów.
Przychody z reklamy cyfrowej wzrosły o 16,3 procent do 59,5 mln dolarów, głównie z za sprawą bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej i reklam w podcastach. Ogólne wpływy z reklam wydawnictwa spadły o 8,5 proc. do 97 mln dolarów.











