„The New York Times” z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

W 2017 roku koncern The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” osiągnął 1,7 miliarda dolarów przychodów, z czego 60 procent pochodziło w cyfrowych opłat za treści w internecie. Obecnie gazeta ma 2,6 miliona użytkowników czytających ją w formie cyfrowej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W IV kwartale ub.r. NYT Company zanotowała łączne przychody w wysokości 484 mln dol., co oznacza wzrost o 10 proc. rok do roku. Zysk operacyjny spółki za ostatnie 3 miesiące ub.r. zamknął się kwotą 23 mln dol. i był niższy niż rok wcześniej, gdy osiągnął 56 mln dol.

Cały 2017 r. wydawca „New York Timesa” zamknął przychodami w wysokości 1,7 mld dol., zaś zysk operacyjny osiągnął poziom 108 mln dol. w porównaniu z 96 mln rok wcześniej.

NYT Company podaje, że w ub.r. 60 proc. przychodów firmy pochodziło z cyfrowych subskrypcji gazety. W IV kwartale przybyło 157 tys. użytkowników płacących za treści w internecie, zaś obecnie liczba czytelników cyfrowego wydania „NYT” wynosi 2,6 mln.

Przychody wydawcy z reklamy cyfrowej sięgnęły w ub.r. kwoty 238 mln dol. i były wyższe rok do roku o 14 proc. Inaczej wyglądała sytuacja w segmencie reklamowym związanym z drukowaną wersją dziennika. Tutaj w całym 2017 r. zanotowano spadek o 14 proc. rok do roku do kwoty 320 mln dol.

- Wciąż robimy obiecujące postępy - podsumował te wyniki Mark Thompson, dyrektor generalny NYT Co.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia