Projekt „Move Mountains” ma podkreślać m.in. siłę kobiet, które realizują swoje pasje, a przez to mogą inspirować inne do działania, partnerstwo firmy z Girls Scouts w USA oraz zaangażowanie firmy w dążenie do równej reprezentacji kobiet we wszystkich reklamach marki, mediach społecznościowych i innych treściach marketingowych.
- Wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, że jest mnóstwo kobiet, które codziennie osiągają niesamowite cele, wykonując inspirujące rzeczy. Jednak kobiety i dziewczęta nie widzą siebie jako "odkrywców". Mieliśmy prostą teorię, że jeśli kobiety i dziewczęta zobaczą więcej modeli do naśladowania, stworzą więcej kobiecych wzorców dla przyszłych pokoleń - powiedział Tom Herbst, globalny wiceprezes ds. marketingu w The North Face.
Głównym elementem kampanii są filmy "Move Mountains" przedstawiające historie i dokonania pięciu inspirujących kobiet. Są to: alpinistka Hilaree Nelson O'Neill, wspinaczki Ashima Shiraishi i Margo Hayes, aktywistka Fernanda Maciel oraz naukowiec NASA Tiera Guinn Fletcher.

Dodatkowo The North Face zapowiada, że będzie więcej inwestować w projektowanie produktów przez kobiety. W tym roku marka zwiększy fundusze przeznaczone na wsparcie eksploracji kobiet z 500 tys. do 750 tys. dolarów.Przy kampanii „Move Mountains” firma pracowała z agencją Sid Lee.











