Drugi sezon „The Office PL” będzie opowiadał o dalszych losach pracowników Kropliczanki oraz ich dwójki co-prezesów, Patrycji (w tej roli Vanessa Aleksander) i Michała (gra go Piotr Polak). Tym razem Michał i Patrycja zmierzą się w pojedynku o stanowisko w zarządzie spółki do której należy Kropliczanka. Bohaterom prześcigającym się w innowacyjnych, biznesowych rozwiązaniach będą towarzyszyć nowi, świeżo zrekrutowani pracownicy.
Nie zmieniają się główni pozaekranowi twórcy „The Office PL”: za scenariusz będą odpowiadać Łukasz Sychowicz wraz z Jakubem Rużyłło i Mateuszem Zimnowodzkim, za reżyserię Maciej Bochniak, producentem kreatywnym jest Dorota Kośmicka, a producentem wykonawczym Jake Vision DGA Studio.

- Kiedy pisaliśmy pierwszy sezon nie wiedzieliśmy jak serial zostanie przyjęty, w końcu mierzyliśmy się z legendą. Teraz, kiedy wiemy, że reakcje były bardzo dobre, możemy pozwolić sobie na jeszcze więcej. W końcu, kto nie ryzykuje, ten nie pije Kropliczanki. W drugim sezonie będzie kilku nowych bohaterów, kilka bardzo ciekawych występów gościnnych, ale to co się nie zmieni to humor i sytuacje, które z jednej strony śmieszą, z drugiej każą się wstydzić za bohaterów - zapowiada Łukasz Sychowicz.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-canal-first-canal-platforma-vod,7170019147282049a ##
„The Office PL” zadebiutował w Canal+ jesienią ub.r.
Pierwszy sezon „The Office PL” był emitowany w Canal+ od 22 października ub.r., składał się z 12 odcinków. Serial, tak jak wszystkie produkcje nadawcy, jest dostępny na platformie Canal+ online. „The Office PL” jest oparty na licencji BBC.

- „The Office” to światowa marka. Według Nielsena w 2020 roku był to najchętniej oglądany serial w Stanach Zjednoczonych. Polska wersja to pierwsze mockumentary w portfolio Canal+. Pomimo że format liczy już ponad 20 lat, jest wręcz stworzony do streamingu, co potwierdzają świetne wyniki oglądalności w Canal+ online. Ma też unikalny potencjał niekonwencjonalnej promocji word-of-mouth w digitalu, co potwierdziła kampania pierwszego sezonu - wylicza Beata Ryczkowska, dyrektorka produkcji oryginalnych i koprodukcji w Canal+ Polska.
- Decyzja o kontynuacji jest też wynikiem naszej strategii programowej, której założeniem jest różnorodność gatunkowa i tematyczna - zarówno treści zagranicznych, jak i tych oryginalnych produkowanych w Polsce - dodaje.
„Kruk” dalej z Michałem Żurawskim w roli głównej

Z kolei trzeci sezon „Kruka” będzie kręcony tak jak poprzednie m.in. na Podlasiu, a główną rolę dalej będzie grał Michał Żurawski. Canal+ nie podaje żadnych dalszych informacji o fabule nowej odsłony serialu.
- Ostatni odcinek drugiego sezonu zostawił widzów w dramatycznym momencie. Pytanie, jakiego Kruka zobaczymy w kolejnym sezonie, bo jak mawia Szeptucha „nikt nie jest z natury ani zły ani dobry”. Czy bohater ulegnie nękającym go całe życie demonom, czy jako stróż prawa i ojciec kilkuletniego dziecka wendetę zaplanuje zupełnie inaczej? - zastanawia się Beata Ryczykowska.
- Sama byłam zaintrygowana w którą stronę pójdzie scenarzysta, bo Kruk to totalnie niejednoznaczna postać. Mogę zapewnić, że będziecie mu kibicować zaciskając pięści do białości. I o to chodzi w dobrym kryminale - podkreśla.

Za scenariusz trzeciego sezonu „Kruka” odpowiada Jakub Korolczuk, za reżyserię - Maciej Pieprzyca z producentami Opus TV. Reżyserem części odcinków będzie też Adrian Panek.
- Widzowie, którzy widzieli drugi sezon „Kruka”, wiedzą, co powinno się wydarzyć dalej - Kruk staje się mścicielem i krwawo rozprawia się z przeciwnikami. Ale ten bohater jest nieobliczalny. Równie dobrze może zaszyć się gdzieś daleko, żeby w ciszy przeżyć żałobę. Którą drogę wybierze? Sam jestem ciekaw, bo ja tylko spisuję jego historię, ale wszystkie decyzje podejmuje Adam Kruk - komentuje Jakub Korolczuk.
Pierwszy sezon „Kruka” (z podtytułem „Szepty słychać po zmroku” miał premierę w Canal+ w marcu 2018 roku, a drugi („Czorny Woron nie śpi”) - w lipcu ub.r. Każdy składał się z sześciu odcinków.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-sfinalizowal-kupno-70-proc-udzialow-wlasciciela-kino-polska-tv,7170016490137217a ##

W 2020 roku przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł.
Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.











