Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazuje w środy, począwszy od 6 września br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 20.05, a od 27 września produkcja nadawana jest po 22.00.
Średnia oglądalność wszystkich dotychczas pokazanych sześciu odcinków programu „The Real Housewives. Żony Warszawy” (pokazanych do 11 października) wyniosła 292 tys. widzów, co przełożyło się na 2,96 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dagmara-kazmierska-szuka-meza-polsat-program-krolowe-zycie,7169476140848769a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 1,23 mln osób w grupie 4+.
Słabsze wyniki w nowym paśmie
Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 367 tys. widzów (odpowiednio 3,13 proc., 4,72 proc. i 4,21 proc.). Z kolei kolejne trzy odcinki pokazane w nowym paśmie miały 217 tys. widzów (2,80 proc., 4,41 proc. i 3,77 proc.).

Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 580 tys. osób. Przełożyło się to na 4,61 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 288 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-wyspa-milosci-uczestnicy-skandale-ogladalnosc,7169478275155585a ##
„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” są: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.
Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/my-mom-your-dad-polsat-casting,7169479446378625a ##












