„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.
Jedenastą edycję programu poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W gronie współprowadzących pojawią się także Adam Zdrójkowski, który wspólnie z Małgorzatą Tomaszewską wręczą uczestnikom zaproszenia do programu. Duet pojawi się również w odcinkach na żywo, a Zdrójkowski dołączy do Macieja Musiała także na etapie „Bitew”.

W programie względem poprzedniej edycji bez zmian trenerami będą Tomson i Baron oraz Michał Szpak. Nowym jurorem będą Urszula Dudziak (która wcześniej oceniała uczestników The Voice Senior”), a także Edyta Górniak, która wraca do programu po kilku latach przerwy (w miedzy czasie była trenerem w „The Voice Kids”). Górniak i Dudziak względem dziesiątej edycji „The Voice of Poland” w roli jurorów zastąpią Kamila Bednarka oraz Margaret.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski,7170483598198913a ##
Nagrania do „The Voice of Poland 11” rozpoczęły się w poniedziałek, 10 sierpnia br. Swoje wokalne umiejętności w „The Voice of Poland 11” zaprezentuje 90 uczestników, którzy zostali wyłonieni w castingach (odbywały się wiosną; do projektu zgłosiło się 12 tys. osób).

Nowe pasmo „The Voice of Poland”
„The Voice of Poland 12” na antenie telewizyjnej Dwójki będzie można w soboty o godz. 21.15, począwszy od 12 września 2020 roku.
W poprzednich latach talent-show emitowany był o około 20.05. Jesienią br. o tej porze Dwójka nadawać będzie nowy program „Ameryka da się lubić”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ojciec-mateusz-jesien-2020-nowe-odcinki-zmiana-pasma-emisji,7170478795708033a ##
Ostatnią - dziesiątą - edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada ub.r. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,55 proc. w grupie 16-59.












