Format nadawano w soboty po godz. 20.00, w okresie od 4 stycznia br. do 15 lutego br. „The Voice Senior” oglądało średnio 1,5 mln widzów, co przełożyło się na 13,12 proc. udziałów w grupie ogólnej oraz 7,78 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Finałem hitem sezonu "The Voice Senior"
Najchętniej oglądanym odcinkiem była pierwsza część finału, nagrana jeszcze w ubiegłym roku. W sobotę 15 lutego br. przyciągnęła przed ekrany niemal 1,7 mln widzów, co zapewniło Dwójce 14,62 proc. udziału w 4+ 8,09 proc. w grupie 16-59. Druga część finału, nadawana na żywo od godz. 22.20, zgromadziła przed ekranami 1,63 mln osób.
Według danych Nielsena średnia oglądalność piątej edycji "The Voice Senior”, emitowanej rok temu, była wyższa i wyniosła średnio 1,74 mln osób. To przełożyło się na 14,71 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 8,32 proc. w grupie 16-59.

Zmiany w szóstej edycji “The Voice Senior”
W szóstej edycji show muzyczne talenty uczestników oceniało nowe grono trenerów: Małgorzata Ostrowska, Tatiana Okupnik, Robert Janowski i Andrzej Piaseczny, który po paroletniej przerwie wrócił do programu. Zmiany nastąpiły także wśród prowadzących. Do Matta Manowskiej dołączył Robert Stockinger.
Decyzją widzów zwycięzcą programu okazał się Wojciech Bardowski z drużyny Roberta Janowskiego.
„The Voice Senior” to jeden z trzech programów z cyklu "The Voice”, obecnego na antenie TVP2 od 2011 roku i produkowanego przez Rochstar.„The Voice Senior”, adresowany dla uczestników po 60. roku życia, jest emitowany w Dwójce od 2019 roku.
Od 22 lutego br. w soboty o 20.00 Dwójka emitować będzie ósmą edycję „The Voice Kids”. Program zyskał nowe prowadzące: Paulinę Chylewską i Michalinę Sosnę.











