Thomson Reuters debiutuje z kampanią reklamową

W związku z fuzją i powstaniem nowej globalnej agencjiinformacyjnej, Thomson Reuters uruchomił kampanię reklamową.

km
km
Udostępnij artykuł:

Grupa, która powstała w wyniku połączenia brytyjskiego Reutera zkanadyjskim Thomsonem, zamieściła wielkoformatowe reklamy wczwartkowych wydaniach trzech największych międzynarodowychdzienników finansowych - informuje serwis Brand Republic.

Reklamy ukazały się na trzech stronach Financial Times i WallStreet Journal Europe oraz na jednej stronie International HeraldTribune. Nowy wizerunek Thomson Reuters uwzględnia nowe logo orazslogan "Knowledge to act".

Początek kampanii nieprzypadkowo zbiegł się w czasie z pierwszymdniem notowań nowo powstałej agencji na giełdach W Londynie,Toronto i Nowym Jorku.

Po połączeniu, Thomson Reuters zatrudnia około 50 tysięcypracowników w 93 krajach. Thomson zgodził się przejąć Reutera wmaju zeszłego roku w ramach oferty w gotówce i akcjach,wyceniającej wartość 157-letniej agencji na 8,7 miliardafuntów.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"