Thomson Reuters uruchamia multimedialną kampanię (wideo)

Agencja informacyjna Thomson Reuters uruchomiła globalną multimedialną kampanię marketingową promującą jej serwis Reuters Insider.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest amerykańska agencja reklamowa Gardner Nelson. W akcję zaangażowane są także agencje Doremus i Concept Farm.

Kampania obejmuje reklamy w telewizji, prasie, na nośnikach outdoor oraz eksperymentalną instalację w biurowcu Canary Wharf w Londynie.

Reuters Insider to uruchomiony niedawno płatny serwis internetowy oferujący dostęp do materiałów wideo przygotowywanych przez 2800 dziennikarzy z 200 biur na całym świecie. Zawiera on najnowsze informacje o rynkach finansowych, analizy i wiadomości z największych stacji telewizyjnych, dostosowane do indywidualnych potrzeb odbiorców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"