TikTok planował z dniem 13 lipca 2022 r. wprowadzić zmiany w polityce prywatności w Europie, na skutek których nie musiałby prosić użytkowników o zgodę na ich śledzenie w celu otrzymywania spersonalizowanych reklam. Firma chciała tutaj wskazać jako podstawę swój "prawnie uzasadniony interes".
TikTok postanowił tymczasowo wstrzymać się ze zmianami po konsultacjach z irlandzkim urzędem ds. ochrony danych (Data Protection Commission - DPC).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-livestreaming-e-commerce-tiktok-shop,7169806756030081a ##
Dzień wcześniej serwis przed aktualizacją ostrzegł włoski organ nadzorczy, argumentując, że jest ona sprzeczna z unijną dyrektywą ePrivacy, a także RODO.
TikTok nie podał nowego terminu aktualizacji swojej polityki prywatności w Europie. Firma zapewniła jedynie, że ponownie przeanalizuje planowane zmiany i będzie w tym zakresie współpracować z europejskimi organami.












