Timberland zatrudnia nową agencję mediową

Timberland, marka obuwia i odzieży outdoorowej, wybrała agencję Croud do obsługi wszystkich działań mediowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Stało się to po przetargu, w którym brały udział trzy inne agencje.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Timberland zatrudnia nową agencję mediową

Croud już od kilku lat zajmuje się mediami cyfrowymi dla spółki macierzystej Timberland, VF Corporation. Nowe zadanie agencji będzie obejmować marketing, koncentrując się na bardziej zintegrowanej i efektywnej strategii.

Dotychczas za mediową obsługę Timberland odpowiadała agencja PHD z grupy Omnicom Media Group, która wygrała ją w 2018 r. w ramach  szerszego przeglądu przeprowadzonego przez VF Corporation, właściciela również marek North Face, EastPak, JanSport i Vans.

W regionie EMEA marka jest obecna w Welkiej Brytanii, we Francji, Włoszech, Niemczech i Hiszpanii.

Firma nie podaje nazw innych agencji uczestniczących w przetargu. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem