'Timotei - Czas na naturę!'

Pod hasłem 'Timotei - Czas na naturę!' rozpoczęła się ogólnopolska promocja produktów Timotei.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji do wygrania są 3 samochody Renault Clio oraz 1665 nagród dodatkowych w postaci satynowych szlafroków. Aby wziąć w niej udział należy kupić dowolny produkt Timotei, wysłać sms z hasłem Timotei pod numer 71022 (koszt sms-a to 1,22 zł z VAT), a następnie odpowiedzieć na pytanie - Jak podkreślasz piękno swoich włosów? - przesłane sms-em zwrotnym. Uczestnicy, którzy prześlą najciekawsze odpowiedzi, otrzymają nagrody główne. Nagrody dodatkowe można wygrać codziennie, jeśli sms zostanie wysłany najbliżej odpowiedniej godziny (między 12.00 a 18.00), co 10 min wygrywa jedna osoba.

grafika

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała spot telewizyjny, spot radiowy, materiały POS oraz reklamy prasowe (m.in. Wysokie Obcasy, Pani Domu, Przyjaciółka, Dobre Rady, Poradnik Domowy, Claudia, Naj, Party, Viva). Za stworzenie strony internetowej promocji oraz kreację do kampanii internetowej odpowiada AtomClick, dział interaktywny IQ Marketing. Media zaplanował Media Direction OMD.

Promocja trwa od 15 lutego do 31 marca 2010.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą