Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta wsegmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów.Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzechwariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywującekonsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciachhandlowych.
Advertoriale będą pojawiać się jednocześnie, na trzechnastępujących po sobie formatach strony, w każdym z wiodącychtytułów prasy kobiecej oraz w prasie poradnikowej (m.in. Twój Styl,Claudia, Tina).
Dodatkowe działania promocyjne w sieciach handlowych (real,- iCarrefour) nawiązują do koncepcji zdrowej i kompletnej diety dlanaturalnego piękna włosów.
Koncept akcji i kreację ATL oraz BTL przygotowała agencja LOSMEJORES, sesję zdjęciową do advertoriali zrealizowała agencjaprodukcyjno-fotograficzna SHOOTME, a za planowanie i zakup mediówodpowiada PHD Poland.

Klient: Unilever Polska S.A.Agencja: Los MejoresBranża: KosmetykiTyp kampanii: EdukacyjnaManager projektu: Edyta Sęk, Michał WiśniewskiArt director: Tomek PrussakowCopy writer: Zofia OdważnaDom mediowy: PHD PolandDom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)Grupa docelowa: Kobiety, 25-45, mieszkanki miast, wykształcenieśrednie i wyższe, dochód średni +











