Dział “Kuchnia” zmieni formułę - stanie się specjalną 12-stronicową książką kulinarną, wystającą ponad grzbiet “Tiny” (format 225x305 mm), w której zamieszczane będą tylko nigdy wcześniej niepublikowane przepisy kulinarne . Dział podzielony zostanie na kilka części (m.im. danie sezonowe, szybkie obiady) i otrzyma nową szatę graficzną. Nowym działami w “Tinie” będą “Extraporady” i “Szczupła i piękna”. W pierwszym z nich czytelniczki znajdą 66 porad z różnych dziedzin, natomiast drugi poświęcony będzie odchudzaniu, znajdą się w nim historie kobiet, które wygrały z nadwagą. Objętość najnowszego wydania “Tiny” wynosić będzie 76 stron (kolejny będzie mieć 88 stron), podczas gdy ostatnio było to średnio 68 stron. Magazyn zdrożeje jednak z 0,99 zł do 1,20 zł. - “Tina” jako ostatnia w segmencie dwutygodników poradnikowych podnosi cenę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Izabela Zaleska, dyrektor wydawnicza pism poradnikowych w Wydawnictwie Bauer. W lipcu br. zdrożała bowiem “Pani Domu”, a w sierpniu “Przyjaciółka”. Oba wydawane przez Edipresse Polska magazyny podrożały z 0,99 zł do 1,10 zł. Wydawca tłumaczył to wzrostem kosztów papieru i dystrybucji. - Oba te tytuły nie zmieniły się, nie mają nowych stron, działów, itp. - zauważa Zaleska - “Tina” także podniosła cenę, ale zainwestowała w pismo - w wystającą książkę kulinarną w dużym formacie i zwiększoną objętość magazynu poświęconą nowym działom - dodaje. Nakład numeru “Tiny”, który ukaże się 7 sierpnia, wyniesie 650 tys. egz. Z tego 60 tys. egz. pojawi się w sprzedaży z dodatkiem kulinarnym "Nowe przepisy na dania z kapustą" w cenie 2,99 zł.

Najbliższe dwa wydania magazynu wsparte zostaną kampanią reklamową w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, TVN 7 i TV Puls, a także w radiu RMF FM oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer. Kreację spotu przygotowała agencja Happy Hours, media zaplanował MEC.











