"Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek

Tylko "Pani Domu" i "Naj" zanotowała wzrost sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Lider segmentu jest  ”Przyjaciółka” (Edipresse), której średnia sprzedaż* w marcu 2006 roku wyniosła 389 226 egz., czyli o ponad 10 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” (Bauer)  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.  marzec20062005Średni nakład jednorazowyRozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyRozpow. płatne razemPrzyjaciółka652636389226613592437786Tina607160385852721440453803Pani Domu748309381908509804243174Naj568685292227463279264976 wyniki za luty 2006

* - rozpowszechnianie płatne razem

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"